Wat is dat eigenlijk, een huisstijl? Precies wat het woord zegt eigenlijk; Het is de stijl, of beter gezegd, de uitstraling van je bedrijf. Hiermee creëer je herkenbaarheid en vertrouwen voor je (potentiële) klanten.

Waar bestaat de huisstijl uit?
Allereerst natuurlijk het logo, je naam, hét gegeven waardoor je klant weet dat jij het bent en niet iemand anders. Een goed logo-ontwerp is functioneel, toepasbaar op alle reclamedragers en past bij jou en je bedrijf.
 Smaakgebonden, dat zeker, want niet iedereen kan je logo mooi vinden. Dat is niet erg, het gaat erom dat het logo uitstraalt wat JIJ wilt zeggen met je bedrijf.

Voordat er een logo wordt ontworpen moeten we een paar zaken boven tafel krijgen:

  • Wat voor bedrijf is het? Kies je voor een zakelijke benadering? Of liever persoonlijk? Een schoonheidssalon is geen administratiekantoor en vice versa, de uitstraling moet passen bij het soort bedrijf.
  • Wat vind je mooi, en net zo belangrijk, wat niet? Je hebt vast wel eens iets gezien wat je aansprak, zij het qua vorm of kleur, wat dan ook. Misschien heb je al een idee hoe het logo moet worden, vertel het ons!

We bespreken tijdens een intakegesprek je wensen en eisen en maken aan de hand hiervan een 3 of 4-tal voorbeelden voor verschillende uitvoeringen. Dit is het uitgangspunt waarop jij mag “schieten”. Zo kiezen we de juiste richting en werken we door tot het volledig naar je zin is!

Het creatieve gedeelte spreekt voor zich, maar wij zorgen er ook voor dat het logo doeltreffend is. Opvallend, herkenbaar, passend bij het bedrijf èn uitvoerbaar op alle denkbare reclamedragers.

Met de “huisstijl” vatten we een aantal elementen samen; Logo, briefpapier, envelop en visitekaart.

Benieuwd wat het kost? Vraag het eens vrijblijvend!